Fiji

Här sitter jag helt plötsligt på en flygplats i Fiji! Vad hände där liksom? Känns helt overkligt. Igår var jag, Lisa, Lina och Erik ute i Auckland på några jätte softa uteställen. Riktigt schysst! Mycket vin och många goa skratt! Det var en tung morgon att behöva gå upp kl 7 imorse för att åka till flygplatsen och sen till råga på allt vinka av världens bästa resepartner. Älskar verkligen den tjejen! Så stort tack till Lisa som stått ut med storasyster Lina i två månader. Dock 2 av dom bästa månaderna i mitt liv och jag hoppas den kommande månaden blir lika bra :) Jag landade här på Nadis flygplats för en stund sen och har nu några timmars väntan innan Fidde kommer med planet från Bali. Spännande!!! Alla människor verkar verkligen vara jätte trevliga och solen skiner så livet är på topp. Vet inte hur jag kommer ha med wifi så blir nog inte så mycket bloggande tyvärr, men det märker vi. Vi ska köpa ett öpass så vi kommer åka runt från ö till ö med start imorgon. Och ni vet väl vad det är för dag imorgon.... Gaah 20 bast, imorgon är jag en stor flicka!


Kommentarer
Anonym

Heeej finaste kusin Lina!!!

Stort grattis på födelsedagen! Hoppas att du har haft en mysig dag med Fidde. Du verkar ha det superskönt i långtbortistan. Här börjar bli bättre nu med åtminstone lite sol vilket vi gillar:-)

Det blir superroligt att träffa er igen när ni kommer hem. Vi längtar efter er!

Massor med kramar från småkusinerna:-)

Ps. Mamma & pappa hälsar med en bamsekram också. Ds

2012-03-12 @ 17:35:43
Malin Westerlund

Lina Fina...... Många jätte Grattiskramar till dig på din födelsedag, hoppas du har en fantastisk dag på Fiji med Fidde. Superdupermånga kramar från Tova, Malin och Micke.

2012-03-12 @ 17:58:11
Lisa fisa

JAG SAKNAR DIG!!! KAN DU KOMMA HEM NU?!?? Det räckte att vara ifrån dig i 3 dagar. Känns konstigt att inte säga "godnatt lina, tack för idag" när jag ska gå och lägga mig.

2012-03-14 @ 10:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0