valentines day

Idag är det jag, Lisa, som gästbloggar såhär på alla hjärtans dag och nu har mer än 5 veckor gått på vår underbara resa! Vart har tiden tagit vägen? Fast man säger ju ''tiden går fort när man har kul" och kul, det har vi! Det går inte en enda dag då vi inte skrattar med varandra och njuter av varandras sällskap. Jag kommer ofta på mig själv att jag ligger på ett leende på läpparna, fyfan vad bra jag har det. Men det är ju inte så konstigt när man får dela en sån otrolig resa med en bästa vän. Alla borde resa med en vän som Lina, hon fyller mina dagar med glädje, kanske lite för mycket sol (sol-galen som hon är) och kloka ord!!! Det är skönt att veta att Lina alltid tar hand om mig. Härom dagen stod vi och väntade på bussen hem till hostelet då Lina direkt tog fram sin handduk för att ta bort sanden på mina fötter. Jag säger då till Lina: Lina folk glor verkligen! Då kommer Lina med den underbara kommentaren '' Ah men dom vet inte hur det är att leva i samma rum som dig.. ;)! (Lina tycker nämligen att jag brukar ha alldeles för sandiga fötter) Vi började iallafall skratta åt det. Hon är världens bästa och tar hand om mig så bra. Känns konstigt att jag ska åka ifrån henne och vår resa om 4 veckor. Men tro mig, jag ska njuta av den tiden jag har kvar med denna otroliga donna, sen vet jag ju att hon kommer i trygga händer så jag är lugn. Jag kanske borde säga detta oftare, Lina min sköna böna, tack för det som varit och det vi har kvar. Du är förbannat fin vän som jag älskar så och jag ser fram emot att uppleva mer galna resor runt om i världen med dig!
Lots of love, tack för mig! Lisafisa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0