city-time

Idag har vi haft en toppendag! Jag, Lisa och Erik gick upp tidigt imorse för att ta färjan till Auckland där fina Lina, som flugit hit från Sydney, överraskade Lisa vilket var jätte roligt. Därefter gick vi till ett mysigt café och käkade pannkakor till frulle. Tyvärr insåg vi att shoppingen i Auckland är väldigt dålig så vi har mest strosat runt och bara haft det skönt i det soliga vädret. Lång-lunchade i solen på en mexikansk restaurang med god mat, vin, öl och drinkar. Och världens bästa sällskap såklart! Innan färjan gick tillbaka till Gulf Harbour hann vi med en glass. Fint ska de va! Imorgon blir det lugnt på dagen men sedan in till Auckland igen för middag och utgång med Erik och Lina. Ska bli riktigt roligt men samtidigt sorgligt.. Sista kvällen med min Fis-Lisa. Vad hände med tiden!? Vill INTE att hon ska åka hem. Men men, 2 dagar kvar så nu gör vi det bästa av det. Överlycklig att jag haft denna bruden vid min sida i 2 månader. Världsklass är du Lisa!!!


Kommentarer
AK

Du jobbar på bra ser jag. Jag har en vit coronaklänning hemma som jag fått Fjonken, du kan få den när du kommer hem;-)

Ha det gött!

Många kramar fån katterna F &C

2012-03-10 @ 10:52:03
lisas mamma och pappa

Hej alskade toser!!!

Ha nu en forsatt bra resa Lina jag kommer att folja din blogg:)Vi syns nar du kommer hem. tararna rinner pa mej oxsa nar ni nu skils at. men vi ar glada att vi antligen far se var alskade dotter!!Puss och kram fran ett varmt Thailand skot om er och lita inte pa nogon...

2012-03-10 @ 14:33:11
Mathilda - Photography

Grymma bilder, ser enormt mysigt ut och man blir ju lagom avis :/!

2012-03-19 @ 21:27:21
URL: http://mathildalinde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0