Never thought

Sedan vi skrev här senast har vi hunnit med en hel del! Kom till Rainbow beach i onsdags då vi åkte samma buss och skulle bo på samma hostel här som två trevliga tjejer från Halmstad och Falkenberg som vi bodde tillsammans med i Noosa. Så i lördagskväll var vi först ute och käkade och drack vin och sedan var det vidare till en park där det blev mer vin... När vi väl kom till hostelet var det självklart ös här så blev ytterligare mer vin och träffade massa härliga människor och hade det supertrevligt! På söndag morgon var det uppstigning vääääldigt tidigt för att åka till Fraser Island. Jag och Lisa har väl mått bättre än vad vi gjorde den dagen om man säger så... Väldigt vacker ö med fina små vattenkällor osv. men tyvärr hade jag och Lisa bokat fel tour så vi hamnade på någon pensionärsresa då vi skulle vandra lite för ofta och kolla på tråkiga saker för ofta. Sen dog självklart Lisas telefon så vi hann inte ta så mycket bilder till bloggen.. haha som ni hör själva hade vi nog uppskattat just vår tour om vi var 65+ .. Men men, nu har vi gjort det och är äntligen tillbaka i Rainbow beach igen. Imorgon tar vi kvällsbussen mot Airlie beach vilket blir spännande! Dock mår vi så sjukt bra och har så himla roligt tillsammans så börjar redan få lite separationsångest från varandra. Så komiskt som det var på Fraser Island, när vi var bakis och hade bokat en tråkig pensionärsresa då vi vandrade och bodde på resort istället för att åka jeepar och tälta med våra nyfunna vänner... haha fy sjutton vad vi skrattade åt grejen! Så för att vara helt ärlig är vi lite bittra. Men inte mycket att göra åt det! Så roligt som vi hade här på lördagskvällen så kompenserade det Fraser Island lite.. Vi såg iallafall Dingo!! Men Lisa sov och jag mådde så illa så kunde inte ta upp mobilen.. hahah shit happens.


Kommentarer
lisas mamma

Nu undrar jag vem som var virre och vem som var stirre när ni bokade resan??:) ha ha vilka bilder ni verkar ha det underbart:)idag har jag varit hos tandläkaren och konstaterade ett hål.. så här händer det grejer:)ha ha

Njut av allt!!Sköt om er!puss och kram

2012-02-20 @ 18:58:17
emmy

Ni är ju föör snyggga!! Och jag saknar er något enooormt!! Har ju inte kommenterat något här innan, men har ju haft lite vip till inläggen sååå. men puss på er och jag saknar er!!!!!!!!!!

2012-02-20 @ 22:42:25
URL: http://emmyaltemyr.blogg.se/
Anonym

Ni sköter er bra tycker jag!

/ak

2012-02-25 @ 21:29:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0